Önskelista

Här kommer en uppdatering av tidigare inlägg:

Jag räknar med att jag vid det här laget är för gammal för att jultomten ska orka bemöda sig med att gå uppför alla backar och trappor till Älghagsgatan och lämna julklappar under min gran. Däremot om någon får för sig att köpa någon födelsedagspresent till mig så har jag varit såpass förutseende att skriva en lång önskelista för att underlätta presentinförskaffandet! =)


Sims 3
Fleecetröja utan huva
Traktörpanna
Skissblock
Stativ till kameran
UV-filter till kameran
Dusch/bad-skrubbvantar 2 st
Den förlorade symbolen - Dan Brown
Spikmatta
Staffli (gärna med plats för penslar och färger)
Over-knee-strumpor (Indiska har många fina)
Smala, hårda armband i silver, svart eller olika färger
Ull- eller andra lite tjockare strumpbyxor (stl M-L el 38-42, finns också på Indiska)
Hårinpckning
Parfym (Alyssa Ashley - Vanilla)
Filmkamera
Ett förstahandskontrakt på en lägenhet i Haga/Vasastan/Landala/Majorna
En extra dag i veckan

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback