Info

Lite allmän info om min blogg:

Den här bloggen är till för mig enbart. Ni som inte accepterar det har inget här att göra. Av den anledningen tar jag alltid bort anonyma kommentarer då jag inte med säkerhet vet vem som ligger bakom dem. Jag har inte lösenordsskyddat min blogg på grund av att jag tror att den ibland innehåller sådant som andra kanske skulle kunna ha behållning av och det skulle bli ett projekt för mig att skicka lösenord till dem som skulle kunna tänkas vara intresserade. Eventuell negativ kritik kring det jag skrivit tar jag med glädje emot så länge de är välformulerade och presenterade som väl genomtänkt argumentation. Jag kan alltid lära mig något. Kommentarer från de som presenterar sig med namn och eventuell blogg- eller hemsideadress välkomnas varmt!

Ha en fin dag!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback