Hösten är på ingång

Nu börjar jag känna hösten på riktigt. Frisk luft, vackra färger, mjuka lövhögar, te, doftljus, promenader, mössor och äppelpaj väntar...




Jag jobbade i en etta-klass igår och kände att jag fick lite utmaning igen. Kom hem helt slut, men glad och lugn. Insåg att jag saknat jobbet. Insåg samtidigt att jag saknade att vara utomhus och att jag särskilt saknade jobbet i förskolan. Så jag gick direkt efter jag kommit hem och sökte vikariejobb på en av friluftsfrämjandets ur- och skur- förskolor här. Hoppas de ringer!



Skriv någonting:
Postat av: Carolina

Jag har aldrig tyckt om hösten, tyckt att d varit jobbigt när allt blir så mörkt.

Trots att jag mår som jag gör så ser jag mycket fram emot hösten i år. Då kan man bara vara inne på kvällarna o mysa med barnen o Tomas o tända en massa lukta-gott-ljus!

2009-09-23 @ 16:45:54
URL: http://skorpansliv.blogg.se/
Postat av: Line

Hösten har länge varit min favoritårstid! Jag mår ofta som bäst då. Mörkret har också sin tjusning..

2009-09-23 @ 23:03:03
URL: http://gryline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback