Gröthuvud

Ahh! Jag undrar vad det var som gick snett i mitt huvud när jag sökte till en magisterutbildning på distans.
Hur i hela friden ska det gå? tänker jag där jag sitter med gröt i skallen och en klump i bröstet... Vad har jag gett mig in på? Jag förstår ju ingeting av allt det här. Hur ska jag hinna med allt?

Jag ville så gärna ha utmaningen men när jag får den så förlorar jag allt självförtroende och vill bara ge upp! Hur ska jag lyckas komma dit jag vill när jag jobbar på det sättet...?

Snälla Gud eller Moder Jord eller CSN eller Fredrik Reinfeldt eller vem det nu är som styr världen, låt mig klara det här!!

Fotograf: Jan Toivonen.


Skriv någonting:
Postat av: anne

You can do it. YES YOU CAN! (så skulle han som nog styr den största delen av världen ha sagt) Nu blir det barnvagnsvandring i spöregn. jag tror att det kommer jättemånga. Oh, ja. Det kommer att bli fullt på en gång. hmpf...

2009-09-02 @ 08:45:08
URL: http://livilyckan.blogg.se/
Postat av: Kriss

Såklart du klarar av det! Låt det ta sin tid =)Stressa inte, gör ditt bästa och en sak i taget, alla steg framåt är ngt steg =)

2009-09-02 @ 13:04:47
Postat av: Camilla

Vännen du klarar vad som helst!! Du är grym grym :D följ dina egna råd så ska du se att det löser sig! Be strong och Skit i äckel Reindfelt.. Puss på dej

2009-09-04 @ 05:54:47
URL: http://kyrar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback