Drömtydning

Inatt drömde jag om en bred flod som rann genom en grotta. Det var mörkt men lite blågrönt ljus lyste upp någonstans ifrån. Eftersom foden var så grund och liksom porlade fram ganska stilla så kunde vi gå i den. Vattnet var helt klart och rent och man kunde se fiskar som simmade vid fötterna. Slutligen mynnade floden ut i svagt upplyst vatten, som en källa eller pool. Vi badade och allt var så otroligt vackert!

 

Enligt någon drömtydning jag hittade på nätet betyder drömmen kärleksupplevelse på resa, att mina kärlekskval är obefogade eller lycklig kärleksupplevelse, att någonting lyckligt kommer att hända i min familj som är av stor betydelse för mig själv och att mina önskningar går i uppfyllelse. Fiskarna betydde dessutom pengar. Jag antar att det är bra grejer.



Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback