Chalmers big jump open

Det blev ingen film igår. Tittade på Chalmers big jump open istället. Sjukt stort hopp! Det var riktigt spännande och så skön stämning och helt klart värt att stå ute i kylan för. En bruten arm vad jag såg, annars verkade det gå fint.

På kvällen gick vi på en spelning med Fox Machine på Pustervik. Jag hade inte hört dem förut men gillade dem. Jag hade jättekul, träffade massa folk, dansade och den här gången orkade vi till och med vara ute tills de stängde! Yeah! Kvällens mer spännande händelse var nog ändå att prata med José Gonzalez! Vi hade tänkt se filmen om honom i fredags men biljetterna var slut så jag ska nog kolla upp om det finns kvar någon annan dag den här veckan...

Janne fotade lite på tävlingen...






Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback