Filmfestival

Filmfestivalen har börjat. Weeehoo! Kultur och underhållning till folket! =) Jag minns hur otroligt sugen jag var på att gå förra året. Men nu känns det plötsligt lite jobbigt och stort och jag vet inte i vilken ände jag ska börja eller vilken film jag vill se. Tur att jag har en hel vecka på mig, så något ska jag väl hinna med ändå.
Jag började bläddra lite i det 180 sidor långa PDF-katalogen med sjukt mycket film och plockade halvt slumpartat ut en hög med filmer som jag kan tänka mig att se...

Brothers

Night and fog (Inte den gamla som vi såg på dokumentära medier-kursen utan en ny film alltså)

The scouting book for boys

Here

I love you phillip Morris

Bad lieutenant

Under the north star

A mothers courage: talking back to autism

 

Fler förslag och allmänna tips välkomnas då jag har problem att orientera mig i den filmdjungel som Göteborg kommer vara den närmaste veckan! Säg mig vad som är måsten på Göteborgs filmfestival?!

 

(Tack för tipset om Miss Kicki Jonna, men den visas tydligen inte på filmfestivalen...)


Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback