Heroes

Jag har börjat se första säsongen av Heroes och har kommit till avsnitt 20. Bättre sent än aldrig. Min bedömning är att jag gillar serien. Den är väldigt spännande och ganska rolig.

Mitt betyg: 8 av 13 (för att använda Tompas ultimata bedömningssystem).

Det är ett bra betyg för att vara jag tror jag. Jag är ofta ganska snål i min bedömning eftersom jag i de allra flesta fall väljer att sitta och reflektera över verkligheten framför att fly från den i serier, film och böcker. Däremot behöver man ju input för att inspirera och utmana sin egen kreativitet och tankeverksamhet.

Vilken superkraft skulle du välja om du fick möjligheten? Jag skulle nog välja Hiros förmåga att stoppa och resa i tiden.


Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback