Time & travel

Jag hade ju bestämt mig för att vara hemma på semestern för en gångs skull men nu sitter jag här på tåget ändå. Flänger och far. Österut, västerut, norrut, söderut. Öland, Enköping, Stockholm, Ulricehamn, Italien. Mycket planer, lite tid. Men det är mer avslappnat än tidigare och en del tid har ändå hunnit spenderats hemma i Göteborg.

Jag har problem med avstånd. Jag gillar inte att resa. Jag gillar att vara på olika plaser men inte att resa. Det är ett onödigt ont för att få träffa nära och kära och uppleva saker.

SJ meddelar att de har stopp i en signal. Jag tror jag tar fram semesterläsningen: Kajsa Ingemarsson, Bara vanligt vatten.




Ses snart kära systrar!

Skriv någonting:
Postat av: Kriss =)

Fin du är på bilden =)

2010-07-20 @ 15:01:23
Postat av: Line

Tack. =)

2010-07-20 @ 18:56:39
Postat av: Maria

Jag läser den också just nu :)

2010-07-20 @ 19:14:42
Postat av: Anonym

du e väldigt fin min kära!

2010-07-21 @ 14:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback