Drömskt

Inatt vaknade jag av att jag skrattade. Ibland har jag såna roliga drömmar att jag vaknar. Haha. Jag brukar tyvärr inte komma ihåg dem men den här gången minns jag på ett ungefär... Jag hängde med mammas-nya-kille-gänget och så kom Jemaine från Flight of the conchords och sjöng så roligt. Sedan gick någon förbi och sökte efter Mr Tittspervert (från Bridget Jones). Då blev det helt enkelt för galet och roligt så jag vaknade och kunde inte sluta skratta.

Så kan det gå.

En anan intressant sak är att jag börjat blanda svenska och Engelska även i drömmarna. Någon har sagt att när man börjar drömma på ett språk så är det ett tecken på att man är bekväm med språket och kan det flytande. Kan vara. Det skulle innebära att jag pratar flytande svengelska.

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback