Dags att börja träna

Jag som fasade för detta att börja träna igen.... But fear no more Line! Jag har nämligen hittat till ett gym alldeles runt knuten som inte får mig att vilja springa därifrån. SATS Landala. Ingen svettig sunkig gympahall så långt ögat kan nå. Nej, trevlig personal, rent och fint, nya tidningar, kaffemaskin, gröna växter, blå glasmosaik i duscharna, vackra trägolv, en doft av massageolja och lugn och ro...

 

Där skulle jag lätt kunna spendera min värdefulla tid med att svettas lite. Ja, när det kommer till gym så skäms jag inte över att säga att jag är petig. Ska det va så får det va annars får det va!


Skriv någonting:
Postat av: anne

Oj, hjälp. Jag är rädd för sånna ställen. de brukar hänga ihop med überambitiösa träningsfreak som har guccikläder på sig när de svettas. Till viss mån innefattar detta även tränarna som skriker i örat hur mycket mer man klarar av när man helt tydligt känner att man faktiskt inte klarar mer.

Jag trivs bättre i en sunkig gympahall a´la Friskis o Svettis! :)

2010-03-09 @ 10:55:50
URL: http://livilyckan.blogg.se/
Postat av: Line

Haha.. Jag håller alldeles med dig. Tränare som står och skriker en i örat är ytterst obehagligt! Nej, lugn och ro vill jag ha. Ingen svettas-skrika-ge-gärnet-stämning här inte. Vad de andra har på sig när jag tränar skiter jag fullständigt i så länge de inte stinker eller tvingar mig att ha märkeskläder.

Jag ska provträna nu i veckan så får jag se hur det verkar...

2010-03-09 @ 14:04:16
URL: http://gryline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback