Aldrig mera rädd

Idag är det kulturnatta här i Göteborg. Jag orkade förkylningen till trots ta mig ut och se ett par körer sjunga, kolla in tattoo och bodyficationgrejer, någon skum dans, lite hälsoprylar och sist det otroligt mysiga koloniområdet här i Guldheden. Kom hem med en burk hemlagad äppelmos och en fortunecookie som sa att möjligheter väntar. Så himla kul kväll som gjorde mig starkare på insidan!

Det bästa var nog ändå kören Rabalder som bland annat sjöng den här låten:





"För om vanlig innebär att vara nåt av det ni är
och dela era ideal då ska jag aldrig nånsin bli normal"

Så himla skön låt som jag skulle vilja sjunga som en liten godnattvisa för alla de klena SD-väljare och jantelagsmesfolk som befolkar det här landet!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback