Ligger efter

Efter sjukdagar, extra långa att-göra-listor och allmän hösttrötthet så känner jag mig ganska efter. Jag räcker inte till. Jag tappar inspiration och motivation. Jag duger inte tänker jag fast jag innerst inne vet bättre. Jag är nog också en sådan som baserar mitt självförtroende på prestationer... appropå lite reflektioner förra veckan.

Nästa vecka är det öppet hus på jobbet och jag känner en vansinnig prestationsångest för det och för att jag inte kommit längre och jobbat bättre och lyckts sätta ihop tankarna bättre med verkligheten. Det har inte blivit som jag hade tänkt mig i min fantasi.


Nu har jag åtminstone knappat igen det jag missat på atelierista-kursen, vilken känns riktigt rolig. Jag och min atelierista-kollega Malin har haft fika-skapande-träff idag. Det är så himla kul att ha sällskap när man ska måla och vara kreativ!



Mina knasiga Fredrik Lindström:ar med olika tekniker.




Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback