Njurbäckeninflammation

Ja precis... vad är det? Tydligen finns det alla möjliga sjukdomar och elände som man kan råka ut för som man inte ens vet existerar och denna åkomma var det nu dags för mig att få smaka på. Det har visat sig som feber i flera dagar och nu på senaste även ont i huvudet och ryggen/höfterna.
Jag fick antibiotika och uppmaningen att läggas in på sjukhus om det inte är bättre imorgon. Jag hoppas förstås att jag slipper, samtidigt skulle det ju kännas betydligt mycket tryggare att vara bland läkare och folk som vet vad njurbäckeninflammation är än att sitta hemma ensam och må skit.

De här dagarna när jag legat hemma och feberyrat så har tanken slagit mig flera gånger hur otroligt vek jag är. Jag skulle aldrig klara av en allvarlig sjukdom som cancer. Så otroligt starka de människorna måste vara som tagit sig igenom en sådan sjukdom. Och här ligger jag och gråter över lite feber och värk.

Skriv någonting:
Postat av: Elli

Ajdå. Hur mår du nu Line? Har det blivit någe bättre. Var du inne på sjukhuset någon natt eller försökte du vara stark efter din utläggning av att vara vek, och stannade hemma?

2010-10-12 @ 20:57:38
Postat av: Line

Nej, jag behövde aldrig åka in. Det känns mycket bättre nu men jag är sjukskriven veckan ut. Ska till läkaren imorgon igen och ta prover.

2010-10-12 @ 21:38:43
URL: http://gryline.blogg.se/
Postat av: Elli

Stackare.... Hoppas du blir frisk snart! Så att jag och Patrik kan föreslå en ölkväll snart igen ;)

2010-10-13 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback