Årets löften?

Jag som inte brukar vara så mycket för det där med nyårslöften har ändå i år, utan att fundera särskilt mycket, kommit på en hel rad med förbättringar som jag kan göra på min karaktär och mitt stressade liv.

Här kommer listan:
  • Inte röka
  • Dricka mindre alkohol
  • Börja träna lite igen
  • Vara mindre sjuk
  • Unna mig mer sköna saker
  • Stressa ner och göra saker långsammare
  • Fokusera på lite i taget på jobbet
  • Tala om för mina kollegor att de är bäst
  • Göra ännu mer roligt av min fritid (alltså dra ner på facebook-tiden)
  • Visa mer kärlek till mina vänner
  • Och sist och helt klart viktigast - Tycka att det jag gör duger, oavsett hur mycket jag åstadkommit!

Skriv någonting:

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback