Det är ensamt att vara sur

Skitdag. Skitvecka. Skitliv. Jag är trött och sur och jävligt tråkig. Försökte dämpa det svarta, onda med shopping men det gick ju halvbra. Jag fick iallafall köpt en bok som jag ska läsa och hoppas på att få ut några skratt utav - Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann. Jag återkommer med recension...
Ha en fin jävla dag allihop då.

Skriv någonting:
Postat av: Marie

Jag fick 100åringen i present av Svante. Den var faktiskt rolig. Typisk Marie-humor. Hoppas i skrivande stund på att du känner dej lite gladare. Jag skulle vilja utnyttja dig som gbg-guide i vår nån gång om erbjudandet står kvar. Så får du visa vad som är så fantastiskt med staden och jag får visa essensen av turism med kameran vilt flygandes runt huvudet?

2011-02-03 @ 21:34:32
URL: http://styruppnu.blogspot.com
Postat av: Line

Haha.. självklart, du är så välkommen!

2011-02-15 @ 17:05:22
URL: http://gryline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback